سخن روز /
توزیع بیش از 14 میلیون لیتر سوخت توسط تعاونی‌های روستایی استان بوشهر
1400/08/29

مدیر تعـاون روستایی از توزیع بیـش از 14 میلیون لیتر مواد سوختی شامل گازوئیل(نفت‌گاز) ، بنزین و نفت سفید در هفت7 ماهه سال 1400 توسط این شبکـه تعـاونی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان، سیدمحسن معروف اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان استان، در 7 ماه گذشته بیش از 14 میلیون و 121 هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی، بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی بوشهر در امر سوخت‌رسانی به اعضا و بخش کشاورزی استان سهم عمده و نقش بسزایی دارد و جایگاه فروش مواد سوختی در اکثر روستاهای استان دایر است، افزود: توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان یکی از مهم‌ترین وظائف و رسالت‌های شبکه تعاون روستایی بوده که با هدف حمایت از تولیدکننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و گسترش در امر خدمات‌رسانی به روستاییان انجام می شود. که با تلاش و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی استان این مهم به‌طور مستمر در حال انجام است.
معروف ارزش مواد سوختی توزیع شده را بیش از 166 میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: از این میزان مواد سوختی، بنزین به مقدار بیـش از 6 میلیون 900 هزار لیتر، نفت گاز (گازوئیل) بیـش از 7 میلیون و 170 هزارلیتر و نفت‌سفید بیش از 51 هزارلیترتوزیع شده است.
وی خاطر نشان کرد: شبکه تعاون روستایی استان بوشهر دارای 78 جایگاه سوخت و فروشندگی مواد نفتی شامل 6 جایگاه توزیع سوخت و72 فروشندگی موادنفتی که سوخت مورد نیاز روستائیان شامل نفت سفید، نفت گاز و بنزین در سطح شهرستان‌های استان را در طول سال تأمین و توزیع می‌کنند.
 
 
تعداد مشاهده خبر71 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_booshehrtemplate11_block2229
Powered by DorsaPortal