سخن روز /
بررسی شیوه‌های همکاری اتحادیه باغداران کشور با تشکل های استان سمنان
1400/09/04
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ جلسه بررسی شیوه‌های همکاری اتحادیه باغداران کشور با تشکل های استان سمنان با حضور مدیر تعاون روستایی استان سمنان و رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل اتحادیه باغداران و اتحادیه تعاون روستایی استان در سالن جلسات کارخانه کنسانتره میوه متعلق به اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان برگزار گردید.

⬅️در این جلسه زمینه های همکاری اتحادیه باغداران استان و تعاونی های عضو با اتحادیه باغداران کشور مورد بررسی قرار گرفت.

⬅️ مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان با بیان توانمندی های تولید محصولات باغبانی وصنایع تبدیلی استان خواستار مشارکت بیشتر تعاونی های استان و اتحادیه ملی باغداران شد.

⬅️سپس مهندس یدالهی مدیرعامل اتحادیه باغداران نیز از تجربه مشارکت دو اتحادیه در سال جاری بعنوان طلیعه دار این همکاری یاد و شیوه‌های گسترش این همکاری را برشمرد.

⬅️در این نشست مدیران عامل اتحادیه های استان نیز با بیان توانمندی های موجود خود زمینه های آماده این مشارکت را تشریح نمودند.

⬅️پس از این نشست، انگور ذخیره سازی شده در سردخانه باغداران شاهرود که بالغ بر هفت هزار تن است، مورد بازدید قرار گرفت و برای بازار رسانی و صادرات آن مبنای یک مشارکت گذاشته شد.

⬅️بازدید از خط تولید کنسانتره سیب و کارگاه تولید سبد میوه از دیگر برنامه‌های این سفر یکروزه بود.

⬅️لازم به ذکر است تاکنون در فصل جاری کارخانه کنسانتره شاهرود بالغ بر 5 هزار تن سیب صنعتی را تبدیل به کنسانتره نمود که بیش از دو هزار تن از آن در قالب مشارکت با اتحادیه باغداران کشور خریداری و به کارخانه حمل شد.

تعداد مشاهده خبر1092 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal