سخن روز /
گزارش عملکرد اتحادیه تعاونی تولید استان بوشهر در سال گذشته و شش ماه اول سال 1403
1403/07/17
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان بوشهر: مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان بوشهر به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در گزارشی قسمتی از برنامه های اتحادیه تا نیمه اول سال 1403 عنوان کرد.
مجید شریعت زاده گفت : از مهمترین برنامه های اتحادیه در سال گذشته را همکاری های موثر با سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در اجرای برنامه ها از جمله انجام خرید توافقی خرمای سنواتی ، هماهنگی و اجرای طرح کشاورزی قراردادی ، گندم آبی و دیم و دانه های روغنی بوده و امیدواریم این همکاریها مستمرو پایدار گردد.
ایشان تصریح کرد ، دراین بازه زمانی فعال نمودن تعاونی های عضو با مشارکت اعضاء و همچنین افتتاح اولین کارخانه تولید کود گوگرد بنتونیت دار و اخذ برند اقتصادی کود اتحادیه از دیگر فعالیت ها بوده است.
وی در ادامه گفت : از دیگر فعالیتهای این اتحادیه تعیین تکلیف و تهاتر بدهی های اتحادیه ، مشارکت با بخش خصوصی و سرمایه گذاری جهت بهره برداری ازکارخانه بازیافت بقایای پلاستیکی رها شده در مزارع کشاورزی با تولید سبد نگهداری محصولات کشاورزی در فاز اول با بازسازی سه انبار مسقف به متراژ 5400 متر مربع در ناحیه صنعتی چغادک است . همچنین تسهیلات دریافتی برای خریدتوافقی خرمای سنواتی سال گذشته با همکاری بانک کشاورزی استان با پرداخت بخش از مطالبات تعیین تکلیف گردید .
تعداد مشاهده خبر28 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal