سخن روز /
نشست توجیهی درخصوص جلسه مدیران ستادی و استانی تعاونی روستایی سراسر کشور در تعاون روستایی استان بوشهر
1400/08/29


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان بوشهر، نشست توجیهی جلسه مدیران ستادی و استانی تعاونی روستایی سراسرکشور ، با حضور مهندس معروف مدیراستان ، معاونت ، روسای ستادی دراستان در دفتر این مدیریت برگزارگردید .
در این نشست سیدمحسن معروف اظهار داشتند: درویبنار روز گذشته با حضورمدیرعامل ورئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی سراسرکشور، معاونین و مدیران کل ؛ روسای ستادی و مدیران استانی مهمترین مسائل عنوان شده درجلسه را مطرح و به تشریح آنها پرداخته شد.
سیدمحسن معروف تصریح کرد ، مباحث اصلی و مهم مدیرعامل محترم سازمان مرکزی تاکیدبراستقلال و توانمندی و ایجاد منابع درآمدی پایدار برای سازمان بوده که نقش نظارتی و حاکمیتی سازمان براساس اساسنامه و وظائف و ماموریت هابخوبی اعمال گردد.
ازمباحث مهم مطرح شده ، تاکید بر رعایت اصول گزارش حسابرسی بنحویکه بتواندنقاط ضعف وقوت را بخوبی نمایان نموده و راهکارهای اجرایی براساس گزارش تنظیمی عملیاتی گردد. مشکلات شبکه به صرف گزارش حسابرسی بدون بازخورد، قابل حل و برطرف شدن نمی باشد.
ایشان همچنین سیاست ها و راهبردهای جدید سازمان مرکزی را متناسب با رویکردها و وظائف جدید وزارت جهاد کشاورزی تشریح نمودندکه از مهمترین آنها بحث تنظیم بازار، خرید تضمینی گندم و کشت های قراردادی می باشد که لازم است متناسب با این تغییرات از توانمندی و پتانسیل شبکه بهره برداری گردد.
معروف اضافه کرد مباحثی نظیر پیگیری احقاق حقوق سازمان ، رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه های ابلاغی مصوب هیات مدیره ، استفاده از نیروهای تحصیلکرده و جوان ، استفاده از رسانه بعنوان محرک های توسعه ، مستند سازی اموال و.... از موارد مهمی است که مورد تاکید مدیرعامل سازمان مرکزی بوده و لازم است همه همکاران ستادی ، شهرستانی و شبکه نسبت به انجام دقیق آنها اهتمام جدی داشته باشیم.
در ادامه همکاران ستادی نظرات و راه کارهای پیشنهادی خود را در زمینه های یاد شده مطرح نمودند
در پایان مقررشد در اولین فرصت جلسه هماهنگی استان با حضور ادارات شهرستانها و شبکه در این زمینه و در راستای پیگیری تاکیدات مدیرعامل و رویکردهای جدید سازمان مرکزی برگزارگردد.
تعداد مشاهده خبر55 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_booshehrtemplate11_block2231
Powered by DorsaPortal